Handelsbetingelser



Firma: VER de TERRE ApS
Addresse: Ordrup Jagtvej 123, DK-2920 Charlottenlund, Denmark
CVR number: 26990327
Website: www.verdeterre.com
Email: mail@verdeterre.com

PRISER

Alle priser er inklusiv 25% moms.
Alle priser er inklusiv alle danske skatter.
Vi tager forbehold for fejl omkring indhold og priser

ORDREBEKRÆFTELSE OG KVITTERING

Ordrebekræftelse/modtagelse er det sidste trin i købsprocessen, og vi anbefaler, at du udskriver denne straks efter købet. Forsendelsen ledsages af en faktura, som skal præsenteres for enhver udveksling, returnering eller klage.

Fakturaen er dit garantibevis - hvis du har behov for at lave en reklamation.

Som en ekstra forsigtighed sender vi også en ordrebekræftelse pr. mail til den indtastede e-mail-adresse.

Bemærk, at vi ikke garanterer forsendelse og levering af varer og tager intet ansvar, hvis varer er udsolgt, ikke på lager eller vores system ved en fejl har oversolgt varerne. Vi tager forbehold for pris- og systemfejl. 

BETALING

Ved betaling med kreditkort er du altid beskyttet mod misbrug. Du har mulighed for at afvise betaling, når du modtager din kontoudtog. Du har ingen fradragsberettigelse i tilfælde af, at dit kort misbruges i en internetbutik, der bruger SSL (Secure Socket Layer) til betaling.

De data, du indsender i forbindelse med køb betalt med kreditkort, er krypteret (SSL), og det er kun PBS, der kan læse dem. Hverken vi eller andre har mulighed for at læse dataene.

Betaling af varer trækkes kun, når varerne sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

På vores webshop kan du benytte dig af nedenstående betalingsløsninger:

  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • eDankort
  • Eurocard
  • Mastercard
  • Paypal
  • MobilePay
  • Apple Pay

LEVERING

DANMARK

Forsendelsesomkostninger er DKK 45.

Der er ikke fri fragt på udsalgs- eller rabat varer.

Leveringer til kundens anmodning foretaget uden anerkendelse sker på kundens risiko af eventuelle mangler eller skader.

Vi bruger GLS til vores forsendelser - og alt sendes som pakker, så varerne altid kan spores, hvis der er problemer med leveringen. Din GLS-pakke leveres til afhentning i din nærmeste GLS-pakkeforretning.

Leveringstid: 1-3 dage.

EU - Zone 1 lande

Forsendelsesomkostninger er DKK 150 (ca. Euro 20).

Der er ikke fri fragt på udsalgs- eller rabat varer.

Leveringer til kundens anmodning foretaget uden anerkendelse sker på kundens risiko af eventuelle mangler eller skader.

Vi bruger GLS / DHL / UPS til vores forsendelser - og alt sendes som pakker, så varerne altid kan spores, hvis der er problemer med leveringen.

Leveringstid: 2-6 dage inden for EU.

EU - Zone 2 Lande (Estland, Letland, Lithuan, Ungarn, Tjekkiet, Rumænien, Slovakiet, Slovenien)

Forsendelsesomkostninger er DKK 350 / EUR 48.

Der er ikke fri fragt på udsalgs- eller rabat varer.

Leveringer til kundens anmodning foretaget uden anerkendelse sker på kundens risiko af eventuelle mangler eller skader.

Vi bruger GLS / DHL / UPS til vores forsendelser - og alt sendes som pakker, så varerne altid kan spores, hvis der er problemer med leveringen.

Leveringstid: 2-8 dage.

EUROPA, ikke EU lande (Norge, Schweiz, Monaco, Ukraine)

Forsendelsesomkostninger er DKK 350 / EUR 48.

Der er ikke fri fragt på udsalgs- eller rabat varer.

Leveringer til kundens anmodning foretaget uden anerkendelse sker på kundens risiko af eventuelle mangler eller skader.

Vi bruger GLS / DHL / UPS til vores forsendelser - og alt sendes som pakker, så varerne altid kan spores, hvis der er problemer med leveringen.

Leveringstid: 2-8 dage.

Grønland, Færørene & Island

Forsendelsesomkostninger er DKK 500 (ca. Euro 75).

Der er ikke fri fragt på udsalgs- eller rabat varer.

Leveringer til kundens anmodning foretaget uden anerkendelse sker på kundens risiko af eventuelle mangler eller skader.

Vi bruger DHL / UPS til vores forsendelser - og alt sendes som pakker, så varerne altid kan spores, hvis der er problemer med leveringen.

Leveringstid: 8-10 dage.

USA og Canada

Forsendelsesomkostninger er DKK 600 (ca. Euro 80).

Der er ikke fri fragt på udsalgs- eller rabat varer.

Leveringer til kundens anmodning foretaget uden anerkendelse sker på kundens risiko af eventuelle mangler eller skader.

Vi bruger DHL / UPS til vores forsendelser - og alt sendes som pakker, så varerne altid kan spores, hvis der er problemer med leveringen.

Leveringstid: 8-10 dage.

Bemærk, at du er ansvarlig for varerne, når de er leveret til dig.
Bemærk, at vi ikke accepterer pakker, der skal betales af modtageren.
Pakker, der ikke er afhentet eller nægtet modtagelse, opkræves DKK 80 for returfragt og ekspeditionsgebyr, fratrukket returbetaling.


RETUR

Når produktet returneres, og tilbagetrækning udøves, kan dette kun ske, hvis produktet returneres i samme stand som da du modtog det. Når du benytter denne ret, skal du betale for forsendelse, når du returnerer produktet. Du skal returnere varen til os inden for 14 dage efter du har modtaget den.

Når du returnerer produktet, skal du bruge den vedlagte returformular og give følgende oplysninger på pakken: Dit navn og adresse.

Returordre skal sendes til: Prime Cargo, Profilvej 3, DK-6000 Kolding

Bemærk at returvarer skal sendes som erhverspakke, så de bliver leveret til adressen indenfor almindelig åbningstid - de vil ikke blive afhentet i pakkeshop.

Det kan tage op til 14 dage at modtage og fuldføre din retur.
Sørg for at gemme din kvittering og sporingsnummer i mellemtiden, da ansvaret for returneringen er dit, indtil det når os.

 

REKLAMATION

Ifølge loven er der garanti i 24 måneder på alle produkter. Garanti betyder, at du som kunde kan klage over mangler i produktet, der er opstået op til 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke skyldes din forkerte brug af produktet eller anden skadelig adfærd, der har ført til manglen. Du skal kræve inden for en rimelig tid, efter at du har fundet manglen. Hvis du reklamere inden for 2 måneder, anses det altid for at være rettidigt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger du måtte have i forbindelse med returnering af produktet, når kravet er berettiget.

Klager og reklamationer skal efter aftale sendes: VER de TERRE ApS, Ordrup Jagtvej 123, DK-2920 Charlottenlund, email: mail@verdeterre.com

Du kan også indgive en klage over et produkt, du har købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Du kan også bruge EU-kommissionens online klageportal ved at indgive en klage. Dette er især relevant, hvis du er en forbruger, der er bosiddende i et andet EU-land. Du kan indgive en klage ved at følge linket: http://ec.europa.eu/odr. Når du indgiver en klage, skal du indtaste vores e-mail adresse mail@verdeterre.com. Hvis vi ikke kan nå en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, har du ret til at appellere til Forbrugerklagenævnet. Følg linket for at indgive en online klage til Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

 

PERSONLIG INFORMATION

Alle oplysninger bruges kun til din forsendelse og opbevares i vores regnskabsafdeling i 5 år i overensstemmelse med de regnskabsmæssige juridiske betingelser. Vi garanterer, at vi aldrig sælger, lejer eller låner personlige oplysninger til tredje part.